2 października 2017

Za oknem jesień.
Wczoraj ją zachwalałam, a dziś jest typowy chandrowy dzień.
Bleeeeh, wykrakałam deszcze i pluchę to mam.
Hasta la vista, summer!


Dziś jest święto Anioła Stróża.
Zawsze mówiłam, że mój Stróż ma ze mną skaranie, a już na pewno ubaw po pachy. Dzisiaj jednak mój Anioł musi być mocno znudzony bo Jego pańcia nie przejawia zbytniej aktywności. Umyła okna co prawda, ogarnęła wizualnie dość mieszkanie, ale oprócz tego nie robiła nic konstruktywnego. Tak jak stała w miejscu tydzień temu, czy miesiąc temu, tak w tym samym miejscu się znajduje. Chociaż bogatsza o wiele kazań x Pawlukiewicza to jednak życiowo w tym samym miejscu. 
Uczę się cierpliwości. 
Dzięki naukom mojego Brata.
Ale o tym jutro.
Dziś jeszcze o Aniołku.

Na pielgrzymce mówili, że można nazwać swojego Anioła, żeby mieć z nim zażyłe stosunki, żeby był Ci jak brat i powiernik. Możesz go nazwać i imieniem damskim i męskim, jak tobie jest wygodnie, a On będzie zadowolony. Chciałam nazwać swojego pięknie. Dlatego do dziś Go nie nazwałam:) Nie przyszło mi do głowy nic takiego co zwaliłoby mnie z nóg. A nazwanie swojego Anioła nie jest tak proste jak nazwanie kota. Więc narazie modlę się do Niego po prostu bezosobowo. A może tobie przychodzi coś nieszablonowego do głowy? 
Rozważymy to wspólnie z moim Aniołkiem :)



Modlitwa do Anioła Stróża ma sens.
Skoro jest przy Tobie 24 h to naprawdę może cię ustrzec przed wieloma głupotami.
Kwestia czy Go posłuchasz, takiego cichego głosiku, bo niestety nie ma mocy by Cię mocno szarpnąć za ramię. Taką moc ma tylko Bóg. Może tobą tak wstrząsnąć, że nie pozostaje nic innego jak się opamiętać. Anioł Stróż tyko szepcze do ucha i podpowiada. Uważaj jednak bo głośniej od niego mówi Zły. Bo on nie szepcze tylko zazwyczaj się drze, żeby sprowokować cię do głupot. Słuchaj uważnie.
I patrz na krzyż.
Patrz i podejmuj decyzje.
Pytaj, módl się, i żyj.
W zgodzie ze sobą i swoi Aniołkiem jakkolwiek go nazwiesz.


[LINK] pioseneczka pielgrzymkowa

[LINK] Aniele  niestety lepszego nagrania nie znalazłam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

24 października 2017

19 grudnia 2017

29 września 2017