3 stycznia 2018

Nowy Rok, nowa ja! 

Słyszałaś już ten otarty i prześmiewczy slogan? Nie ma chyba nikogo żyjącego w internetowej przestrzeni i nie widzącego chociaż jednego mema opartego na tym zwrocie. Ale w zasadzie....



P O S T A N O W I E N I A   N O W O R O C Z N E 



Nowy Rok to dobry moment aby móc się dokładnie przyjrzeć swojemu życiu.  Przeanalizować rok, który minął. Zrobić analizę własnego ja. Czy coś z postanowień, które czyniłam rok temu, ziściło się? Czy na to zapracowałam czy dostałam to przypadkiem? A może zawalona obowiązkami zapomniałam o tym postanowieniu? Co dla Ciebie w życiu jest ważne i na którym miejscu jesteś Ty sama, lub Ty sam? Czy najpierw zaspokajasz oczekiwania wszystkich w koło po czym wykończona przypominasz sobie o sobie właśnie? Czy nie zatraciłaś się w tym?
Nowy rok, nowy Ty.
Kobieto. Mężczyzno. Córko, żono, babciu, pracownico, szefie, kierowniku, itd. 

Kimkolwiek jesteś i gdziekolwiek żyjesz, niech nowy rok przyniesie Ci wszystko to co najwspanialsze. A jeśli tak nie będzie, jeśli ten rok już rozpoczął się dla Ciebie fatalnie- hartuj się. Złe chwile nie trwają wiecznie, a nie warto z podkrążonymi oczami wchodzić w te dobre momenty. Po prostu nie będziesz tam pasować. Postaw na siebie. Szczęśliwy człowiek rozsiewa wokół siebie dobra energię, ma tzw. boski blask. Świeci z daleka jak żarówka i przyciąga ludzi. Zrób postanowienie noworoczne. Ale nie chciej schudnąć i powiększyć przychodów firmy trzykrotnie. Tzn. jasne, to może być ważne, może nawet uczynić cię szczęśliwym. Ale pamiętaj, że nikt na łożu śmierci nie powiedział jeszcze- tak długo żyłem, a nie udało mi się schudnąć; albo- tak długo żyłem, ale za mało pracowałem. Inwestuj w ludzi, na których Ci zależy. Dawaj im swój czas. Czas jest względnie darmowy i względnie Twój, więc to od Ciebie zależy jak go wykorzystasz. Ziejąc jadem czy rozsiewając miłość. I nie żałuj na łożu śmierci- tak długo żyłem a nie miałem czasu na/dla... 



Nie chciej w życiu wszystkiego. Ale chciej być szczęśliwym i uszczęśliwiać innych. Tych, których uszczęśliwić sam chcesz. Jednak pamiętaj, nie na siłę. Z tego nic dobrego nie wyniknie, a zaboli. Takich destrukcyjnych zachowań jednak unikaj. Szanuj siebie i swoje emocje na początku tego roku i niech wchodzi Ci to w krew każdego dnia. Jeśli oferujesz komuś niesamowitą szansę, nie przekonuj go. Niech to on przekona Ciebie, że jest odpowiednią osobą, żeby z tej szansy skorzystać. To wydaje się uczciwe, prawda? 

Nie trać czasu. 
Swojego cennego czasu.
Doba ma tylko 24 godziny. Przesypiasz koło 8. A więc zostaje Ci 16. Powiedzmy, że na etacie robisz 8-10 godzin. Więc do dyspozycji masz 6-8 godzin własnego czasu. O ile nie masz dzieci, wtedy nie masz już czasu 'własnego. Przez 6 godzin, które pozostają Ci do snu, co zrobisz? Obejrzysz sześć odcinków serialu? Przeczytasz sześć rozdziałów książki? A może udowodnisz sześcioma rzeczami jak ktoś jest dla Ciebie ważny? 


To nie ważne co wybierzesz.
Wybierz to co jest dla Ciebie najlepsze.
Ale pamiętaj-
WSZYSTKO W ŻYCIU JEST KWESTIĄ PRIORYTETÓW.


Najlepszego w nowym roku!!!!! :)
Wszystkiego Bożego!!!! :)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

24 października 2017

19 grudnia 2017

29 września 2017