24 wrzesnia 2017

Dzisiaj o pasjach będzie.
A o pasjach dlatego, że kiedy robimy coś z pasją to czas nie ma znaczenia. Czas wtedy staje w miejscu, albo inaczej- nie zdajemy sobie sprawy z mijającego czasu. Nie odczuwamy tego.



Miałam tak siedząc 5h na warsztatach muzycznych.
Szczerze mówiąc myślałam, że będę poirytowana. 
Niedziele są dla mnie święte od dłuższego czasu. Zazwyczaj nie wychodzę wtedy towarzysko a spędzam czas z rodziną. Razem idziemy do Kościoła, razem jemy obiad i spędzamy dzień. I nawet jeśli gdzieś oddzielnie załatwiamy swoje sprawy to każdy jest w domu- jeden dla drugiego. Nie lubię kiedy wtedy w domu mnie nie ma, z tyłu głowy mam przeświadczenie, że coś z życia rodzinnego może mnie ominąć. Oczywiście, nie zawsze coś się dzieje. Nie często są fajerwerki. Aczkolwiek to moje wyobrażenie niedzieli. Świętej.



Ale my o pasji tu.
Wiedząc już od dłuższego czasu, że w tą niedzielę muszę poświęcić tyle godzin, przygotowałam się na rozczarowanie. Ale nie. Bo po pierwsze, ja nie muszę ale CHCĘ. A po drugie, ta sytuacja nie zaskoczyła mnie, miałam to zapisane w kalendarzu od 2 tygodni. Nie straciłam więc nic z życia rodzinnego. Nie poszłam po miód na dzień pszczelarza, zaledwie tyle. Ale za to śpiewałam z pasją i z pasji, i żyłam gdzieś tam w swojej harmonii. Otoczona ludźmi, którzy to podzielają. Wśród śmiechów chichów, ale i ciężkiej intensywnej pracy. Balans. 
Realizowanie się w danych dziedzinach daje niesamowitego kopa do życia. Czasami ciężko jest wszystko pogodzić. Tak samo ciężko jest pisać post o tych samych godzinach. No nie da się, kiedy chcesz robić mnóstwo rzeczy, albo kiedy zmęczenie PO daje Ci się we znaki. 
Ale potem wstajesz, nabierasz sił, i ze zdrowym umysłem podchodzisz do kolejnych- obowiązków lub pasji.


Wielu pasji, hobby i koników Moi Drodzy.
Żyjcie tym, co daje Wam siłę do życia.
Karmcie się własnymi zainteresowaniami i znajdujcie na to czas.
Zawsze.
Może samemu.
Ale nigdy 'z kimkolwiek'




Pięknego wieczoru! 
I link - > Mój ulubiony utwór Mozarta. Apropo pasji. Requiem Mozarta mogłabym śpiewać co rok. Nawet przesiadując na pięciogodzinnych warsztatach!:)



 [LINK] <3 <3 <3


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

24 października 2017

19 grudnia 2017

29 września 2017