22 września 2017

Jest 2:30. 
Uparcie nie chcę iść spać.
Jestem teraz bardzo szczęśliwa. 
W końcu skończyłam coś, nad czym pracowałam ostatnich kilka dni.
Napisałam oczyszczającą historię.
Historię, którą mogę już spokojnie włożyć do szuflady.
Umiejętność pisania i przeżywania to piękny dar od Boga! :)
Właściwie, nie idę dziś spać :) 
Chcę płakać ze szczęścia!





Nie mam do dodania dzisiaj nic więcej. Nie chcę pisać mądrych słów. Dzisiejszej nocy upajać się będę swoim zwycięstwem. 
Wstawiam za to link do Pastorałki. Nie jest to co prawda pora na kolędy, ale tekst jest mocny.
Niech każdy z Was rozważy go w swoim sercu. 


Błogosławionej nocy! 
Dobranoc Kochani :)


[LINK] WINOROŚL DUSZY



"Pastorałka"

Tyle słów krzywdzi ludzi, każdy z nas ludzi boi się
nie umiemy inaczej, nie umiemy zrozumieć, że
tyle krzywd wyrządzonych, zemsta wciąż ma za słodki smak
Chciwość niewysłowiona razem z zazdrością miesza się.

Umieramy za życia, umieramy nie wiedząc, że
obok ktoś na nas czeka, to Zbawiciel narodził się
w małej stajni w Betlejem, dałeś pokój, nadzieję nam
nasze troski rozwiałeś, nasze serca obmyłeś z ran.

To był właśnie ten dzień, sam świat przekonał się
Miłość większa jest niż grzech
mocno wierzę w to, że od tej pory co dzień
Pan odmienia życie me.

Każdy z nas szuka piękna, każdy z nas dobrze o tym wie,
Droga w górę jest kręta, Pan za rękę weźmie Cię.



Każdy z nas szuka piękna! 

Każdy z nas dobrze o tym wie- droga w górę jest kręta, 

Pan za rękę weźmie Cię!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

24 października 2017

19 grudnia 2017

29 września 2017